با حضور در کنفرانس های بین المللی ,شانس خودرا برای پذیرش تحصیلی بیشتر کنید!

میدانید که رزومه پر بار و علمی در رشته تخصصی یک امتیاز برای پذیرش محسوب میشود حال برای اینکه رزومه شخصی شما تقویت و به سطح قابل قبولی برسد نیاز است که فعالیت هایی را دراین خصوص داشته باشید .یکی ازین فعالیتهای علمی شرکت در کنفرانس های معتبر و بین المللی است و برای دانشجویان و پژوهشگرانی که قصد ادامه تحصیل در خارج کشور و دانشگاه های معتبر را دارند یک حسن محسوب میشود.بنابراین با نوشتن مقالات علمی و خلاقانه میتوان رزومه خود را تقویت کرد.

مقالاتی که زاده نگرش شخصی ومطالعه اکادمیک یک فرد است در کنفرانس های بین المللی شانس توجه بیشتری دارد و احتمال پذیرش از طرف هیأت داوران در ان افزایش میابد.

کنفرانس بین المللی

کنفرانس بین المللی

چگونه کنفرانس بین المللی, شرایط تحصیل رایگان فراهم میکند؟

دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری که رشته دلخواه خودرا ادامه میدهند برای ادامه تحصیل و دغدغه مالی و تحصیلی خود به دنبال شرایط مناسب برای تحصیل و کم شدن مخارج تحصیلی اند از جمله امکاناتی که دانشگاه های معتبر برای این دانشجویان قرار داده بورسیه تحصیلی است که هر دانشگاه شرایط ویژه ای را برای پذیرش اعلام میکند.

باتوجه به افزایش میزان فارغ التحصیلان این مقاطع و شرایط اقتصادی نابسامان تقریبا آرزوی هر دانشجویی است که ازین امکانات استفاده کند و به دلیل رقابتی شدن شرایط پذیرش سخت گیری دانشگاه های معتبر بیشتر هم میشود .

بنابراین در این شرایط که هم تعداد متقاضیان به نسبت میزان پذیرش بالاست و هم شرایط کاملا رقابتی است، داشتن رزومه  قوی برای ارسال به دانشگاه مقصد یک شانس خوب محسوب میشود.مقلاتی که یک فرد برای ارائه ارسال مکند نشان دهنده تجربه ,ظرفیت علمی ,پیگیری و رغبت ان فرد در رشته خود بود به همین دلیل نحوه نگارش و دفاع از نگرش علمی خود میزان اعتماد به نفس و پشتکار شما را نشان دهد.

زمانی که یک محقق قصد دارد مقاله خودرا در نشریات بین المملی ارائه دهد هرقدر به شرایط و قواعد اصولی ونوشتاری مقاله خود توجه کند. و باتوجه به ان اصول بتواند ذهنیات و سوالات شخصی خودرا بگنجاند و یا نظریه و تحقیقی را باتوجه به مستندات معتبر نقص یا دفاع کند ,این پیام را به هیأت تصمیم گیرنده میرساند که ان فرد محقق ,مشتاق و امیدوار به رشته خود بوده و این گونه دانشگاه مقصد میتواند نسبت به پذیرش و تحصیل شما مطمئن شود.

اگرچه معدل شرایط تحصیلی یک دانشجو در پذیرش یک مزیت به حساب میاید اما تأکید بیشتر بروی پژوهش و پیگیری شخصی دانشجو است وهر قدر تعدا مقالات و سطح علمی مستقل یک محقق بالاتر باشد شانش او در بورس تحصیلی بیشتر میشود.
کنفرانس های بین المللی یک فرصت و بستر برای محققین به وجود اوره تا نتایج تحقیقات و سبک فکری و علمی مستقل خودرا در اختیار هیأت داوران قرار دهند و میزان انگیره و امیدی که در رشته خود تصور میکنند نشان دهند.اینگونه میتوان ان فرد را یک محقق فعال و علمی و صاحب سبک دانست .
از جمله ژورنالهای معتبر و بین المللی جهت چاپ مقالات  ISI بوده که برای جلب نظر داوران و ویراستاران داشتن رزومه پربار ,قوی و همچنین مقالات علمی و خلاقانه ضروری است بنابراین صرف وقت, هزینه و پشتکار میتواند تضمین کننده انتشار مقاله شما دراین ژورنال ها باشد.
برای این منظور فرد باید بعد از تهیه و تکمیل مقاله خود در مجلات معتبر ثبت نام-SUBMIT- کند در بررسی داوران اگر مقاله نیاز به اصلاحات-REVISION- داشته باشد اعلام میشود ودراخر مقاله- ACCEPT-پذیرفته میشود در غیر این صورت مقالات به دلیل اشکلات علمی و تئوریک رد یا REJECT خواهد شد.
درصورتی که مقاله نیاز به اصلاح داشته باشدامکان دارد برای دریافت گواهی انتشار و پذیرش بارها اصلاح شود و این پروسه بین چندین ماه و چند سال زمان میبرد.

کنفرانس بین المللی

کنفرانس بین المللی

ناگفته نماند که پذیرش و چاپ مقاله در هر نشریه و هر کنفرانسی دلیل بر پذیرش از طرف دانشگاه های معتبر نیست و تنها زمانی میتوان به بورسیه تحصیلی در دانشگاهی خوب امیدوار بود که مقاله در ژورنال های معتبر جهانی و کنفرانسهای بین المللی معتبرارائه شود .
هرچه فرد تعاملش را با کنفرانسهای بین المملی بیشتر کند و نظرات داروران را درمورد مقلات تحلیل و بررسی کند و ان را درمقاله خود اعمال کند فرصت مناسبی میشود در کاهش هزینه و وقت.

با ارائه مقاله خود و شرکت در کنفرانس های متنوع بیشتر میتوانید از نظرات محققان دیگر داوران و فعالان رشته دلخواه خود بهره مند شوید و دانش و اگاهی خود را در مورد مقاله مورد نظر ارتقا دهید.

ازانجا که در کنفرانس های معتبر بین المللی، اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و انجمن های علمی و حرفه ای در رشته های گوناگون حضور دارند, بستر خوبی برای تعامل و تبادل علمی، تجاری و تحقیقاتی به خصوص در زمینه پیدا کردن اساتید و جلب نظر آنان فراهم میشود که یکی از گام های مهم و فوائد ان در پذیرش همین رایزنی و دریافت توصیه نامه تحصیلی است.
علاوه براین شرکت در کنفرانس های معتبر بین المللی، فرصت خوبیست تا پروپزال های تحقیقاتی خود با اساتید و کارشناسان به اشتراک بگذارید. و با موضوعات و نظریات جدید در رشته خود اشنا شوید.
به طور کلی شرکت در کنفرانسهای بین المللی این فرصت را به فرد میدهد که مقاله خود را در حضور اساتید و کارشناسان بررسی, اصلاح و پخته کند ,اعتبار مقاله و معروفیت شخص زیاد شود و چگونگی انجام فعالیتهای علمی و اکادمیک را یاد بگیرد و ارتباطش را با دیگر رقیبان و فعالان رشته خود بیشتر سازد .

حضور در کنفرانس بین المللی با عنواین مختلف

حضور در کنفرانس بین المللی به عنوان شنونده و شرکت کننده عادی پس از پرداخت هزینه و دریافت نامه ی تایید پرداخت و دعوت شما به کنفرانس, ان را به سفارت کشور مربوطه در تهران میبرید.ازانجا که هیچ تضمینی برای تایید شما از طرف سفارت کشور مورد نظر نیست, بهتر است پوستر یا مقاله ای مربوط به همایش بین المللی ارائه دهید و سفارت را ترغیب و متوجه سازید که بعد از کنفرانس به کشور خود بازمیگردید.

حضور به عنوان سخنران یا اسپانسر ارسال نامه درخواست سخنران اصلی یا اسپانسر به رئیس کنفرانس و هیأت علمی و دریافت نامه درمورد شرایط و مبلغ کمک به این فعالیت علمی و پس از تایید شما نامه تاییدیه برای شما ارسال میشود.

ازانجا که شرکت و موسسات علمی و تجاری, اسپانسر این همایشهای بین المللی میشوند و ازین فرصت برای معرفی خدمات و کالای خود استفاده میکنند و به نوعی بازاریابی علمی انجام میدهند و از طرفی فرد شرکت کننده میتواند دراین مواقع فرصت افرینی و ارتباط بیشتری با این افراد داشته باشد.

شرکت در کنفرانس به قصد اشنایی با شرکت کنندگان هیأت داوران و هیأت علمی

شرکت به قصد اشتراک گذاری پوستری از مقاله خود
شرکت در کارگاه های جنبی

کنفرانس بین المللی

کنفرانس بین المللی

طریقه جستجوی کنفرانس های بین المللی

معتبرترین سایتی که دران فراخوان و اخبار مربوط به همایش و کنفرانس های بین المللی ذکرشده allconferences.com و conferencealerts.com  نام دارد.

یکی از بنام ترین درگاه های آگاهی دهنده برای شرکت در کنفرانس های معتبر بین المللی همین پایگاه است. شما با ورود به این سایت، می توانید به طور رایگان از کلیه خدماتش استفاده کنید در قسمت جستجو بنابر رشته مورد نظر موضوعات مختلفی را پیدا و از تاریخ و مکان برگزاری کنفرانس اطلاع پیدا کنید.

علاوه براین سایت درگاه کنفرانس آلرت و پرتال های اشنایی با کنفرانس ها وجود دارند.

کنفرانس های بین المللی ELSEVIER

موسسه الزویر نام خود را از چاپخانه قدیمی هلندی به نام “خانهٔ الزویر” گرفته .خاندان الزویر در امر فروش و چاپ کتاب سابقه طولانی داشتند .الزویر ناشر بین المللی هلندی مجلات تخصصی و علمی مختلف است که توانسته مجموعه ای از کارشناسان و متخصصان حرفه ای را در خود بگنجاند.

موسسه الزویر هلند، دارای درگاهی به نام ساینس دایرکت است که امکان جستجوی 3800 مقاله دران وجود دارد.

کنفرانس بین المللی

کنفرانس بین المللی

اهمیت حضور در کنفرانس های بین المللی برای پذیرش تحصیلی

شرکت در کنفرانس های بین المللی بنابراین دلایل زیر مهم و پر فایده است:
1:اطلاع از جدیدترین موضوعات علمی و تخصصی .
2:اشنایی با اساتید و کارشناسان و فعالان رشته مورد نظر.
3:برخورداری از ویرایش و پیشنهادات تخصصی و رایگان توسط هیأت داوران.
4:تقویت رزومه واعتبار و تجربه علمی .
5:به دلیل درج مشخصات مقاله ی فرد در موتور جست جوی کنفرانس امکان اعتبار دهی بیشتر مقاله به وجود میاید.
6:اخذ دعوت نامه ی رسمی برای شرکت در کنفرانس که نسبت به دریافت ویزا از کشور مورد نظر کم هزینه تر است .
7:شناساندن قابلیت های علمی و فردی خود در کنفرانس و رایزنی با کارشناسان و اعضای متخصص کنفرانس و ترغیب انها برای دریافت توصیه نامه جفت پروپوزال تحقیقاتی .
8:تقویت رزومه و افزودن سوابق علمی  با شرکت در کنفرانس .
9:صرفه جویی در امور علمی و تحیقاتی با شرکت در کنفرانس های معتبر و بین المللی
10:فراهم امدن فرصت شغلی و روابط با شرکتهای تجاری و علمی که به عنوان اسپانسر وحامی کنفرانس اعلام میشوند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر صفحه(انتشار مقاله) را مطالعه فرمایید.

هزینه انتشار مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *