موسسه ترنسلیت 68

مزایای چاپ کتاب برای دانشجویان دانشگاه خوارزمی

قبل از توضیح در مورد مزایای چاپ کتاب چند سطری در مورد دانشگاه خوارزمی بنویسیم. دانشگاه خوارزمی یکی از معتبرترین و قدیمی ترین دانشگاه های ایران است که در سال 1297 تاسیس شد . ابتدا نام این دانشگاه دارالمعلمین مرکزی بود و تا سال 1390 چندین اسم عوض کرد تا در نهایت نام آن دانشگاه خوارزمی شد.

شما با نوشتن و چاپ کتاب می توانید مهارت ها و تجربیات زیادی را کسب نمایید علاوه بر این مزایایی برای شما دارد که در زیر بیان شده است.

افزایش اعتبار علمی

نوشتن و چاپ می تواند یک رزومه قوی برای شما ایجاد کند .شما با داشتن کتاب به نام خود برای همیشه اسمتون به عنوان صاحب یک اثر ثبت می شود .

کسب درآمد

شما می توانید با فروش کتاب های خود درآمد کسب نمایید .هر چه کتاب شما جذاب تر و به روزتر باشد فروش شما بیشتر می شود. سعی کنید موضوع مناسبی برای نوشتن کتاب خود پیدا کنید.

توسعه مهارت پژوهشی و نوشتاری

یکی از مزیت های نوشتن کتاب افزایش مهارت نویسندگی می باشد هر چقدر شما بیشتر بنویسید بیشتر با اصطلاحات نوشتاری و نگارشی آشنا می شوید و می توانید مطالب را به بهترین شکل ممکن به نگارش در بیاورید.

خلاقیت

نوشتن و پژوهش باعث می شود تا فرد خلاق تر شود و خلاقیت خود را در نوشته هایش بیان کند.شما برای نوشتن کتاب خود نیاز دارید تا کتاب های زیادی مطالعه کنید در نتیجه آگاهی و اطلاعات شما بالا می رود . هرچه آگاهی بیشتر شود خلاقیت هم بالا می رود.

نکته:

اگر نمی توانید کتاب بنویسید یا زمان برای نوشتن کتاب ندارید می توانید کتاب های مناسب را ترجمه و چاپ نمایید .حتی اگر ترجمه برایتان سخت است می توانید کتاب مناسب را انتخاب کرده و با سپردن آن به موسسه برای ترجمه و چاپ به نام خود ثبت نمایید.

خروج از نسخه موبایل