نماد سایت موسسه ترنسلیت 68

ارتقا دایره لغات زبان انگلیسی

دایره لغات زبان انگلیسی

زمانی که شما اقدام به یادگیری یک زبان جدید می کنید، بزرگترین دغدغه شما به عنوان یک زبان آموز، یادگیری لغات جدید است.

هرچه شما تعداد لغات بیشتری بلد باشید، بهتر قادر خواهید بود که از این لغات بهره برید. در نتیجه مهارت های گفتاری، نوشتاری، شنیداری و خوانداری شما نیز تقویت خواهد شد.

ما در این مقاله، در تلاش هستیم تا چند برنامه قابل نصب در تلفن همراه را به شما معرفی کنیم که در قالب سیستم عامل اندروید موجود بوده و برای افزایش دایره لغات زبان انگلیسی، استفاده گسترده ای دارد.

همان طور که می دانید، در شرایط کنونی، تلفن های همراه، جایگزین کتاب و دفترچه یادداشت شده است و همیشه و همه جا همراه ما هستند. بنابراین آموختن واژگان جدید  ، با استفاده از برنامه های کاربردی تلفن همراه، در عین سادگی ، بسیار جذاب و لذت بخش بوده و به راحتی واژگان وارد حافظه بلند مدت ما خواهد شد.

شما با مراجعه به وب سایت یا برنامه موبایل vocabulary.com قادر خواهید بود تعدادی مشخص از لغات را انتخاب کنید و بنابراین اجازه خواهید داد که برنامه چند لغت را به صورت تصادفی و رندم برای شما برگزیند. پس از آن شما با استفاده از بازی های مختلف، قادر خواهید بود واژگان جدید را بیاموزید و همیشه و همه جا به تمرین آن ها بپردازید.

برنامه vocabulary.com، الگوریتم های پیچیده ای را به کار می گیرد تا با استفاده از این الگوریتم ها، واژگان و اصطلاحات مورد نیاز را به شما آموخته و به شما امکان امتحان و تمرین واژگان بدهد.زبان آموزان گرامی می توانندبر روی گوشی های در سیستم عامل اندروید یا ios، از این بازی ها استفاده و لذت ببرند و به سطح دانش خود بیفزایند.

شما در این بازی می توانید معنای لغات را با یکدیگر جور کنید و یا از میان معنای مختلف ارائه شده، معنای درست را انتخاب کنید . شما می توانید در این بازی، با یکی از دوستان خود مسابقه دهید و همواره در تلاش باشید که با برنده شدن در این بازی رقابتی، سطح دانش واژگان زبان انگلیسی را در خود ارتقا بخشید. بازی power vocab به شما کمک می کند که سرعت به یاد آوردن لغات را در ذهن خود افزایش دهید و بنابراین دایره لغات زبان انگلیسی را می توانید ارتقا بخشید. نکته ای که می بایست در نظر داشته باشید این است که power vocab تنها برای سیستم عامل اندروید طراحی شده و قابل استفاده در گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل ios نیست.

دانلود از مایکت

بازی magoosh vocabulary builder بسیار شبیه به بازی power vocab است. تنها تفاوت آن این است که این بازی بر افزایش دایره لغات آزمون GRE متمرکز است. در صورتی که شما قصد دارید در آزمون GRE شرکت کنید، این بازی بهترین انتخاب برای شما است.

شما در این بازی می توانید هر روز یک واژه جدید بیاموزید. پس اگر نمی توانید به هر دلیلی حجم زیادی از لغات را در ذهن خود جای دهید، این بازی یا برنامه بهترین انتخاب برای شما است. این برنامه، هر روز یک لغت را بر روی صفحه تلفن همراه شما، به نمایش درآورده و در طول روز هرچه به تلفن خود نگاه کنید، این لغت جلوی چشم شما است. به صورت شگفتانه ای خواهید دید که در انتهای روز، لغت در ذهن شما حک شده است. A word a day widget ، ویجتی است که برای کاربران اندروید طراحی گردیده است و کاربران گوشی های تلفن همراه آیفون که از سیستم ios استفاده می کنند، می توانند از برنامه word of the day widget بهره گیرند.

شما در این بازی، هفت تعریف مشاهده می کنید که معنای هفت لغت را به شما نشان می دهد. شما در این بازی تعدادی مربع دو یا سه حرفی را خواهید دید. بنابراین می بایست این مربع ها را در کنار هم قرار دهید و لغات جدید و معناداری بسازید. در انتها، شما می بایست هفت لغت صحیح و معنادار ساخته باشید. در ابتدا ، بهتر است که لغاتی که بلد هستید را بسازید و پس از آن با کم شدن تعداد مربع ها، لغات جدیدی را خواهید ساخت که به یادگیری شما، کمک شایان توجهی خواهد کرد.

این بازی لیستی از لغات را به شما نشان می دهد و به شما این امکان را می دهد که ارتباط بین این واژگان را بیابید. این ارتباط ممکن است مترادف یا متضاد بودن واژگان باشد . این بازی، برای ارتقا دانش واژگانی زبان انگلیسی بسیار جذاب است. ممکن است هر دفعه وسوسه شوید که وقت زیادی را صرف این بازی کنید.

این بازی، یک بازی بسیار قدیمی و در عین حال جذاب و موفق است و توانسته تا کنون مخاطبین بسیاری را جذب خود نماید.

شما در این بازی لغات جدیدی را می آموزید که در کمتر منبعی از واژگان نظیر آن ها وجود دارد. حتی در آزمون زبان نیز این لغات را یاد نخواهید گرفت. برای برنده شدن در این بازی، شما می بایست لغات غیر معمول و دشوار را بشناسید . از دیگر خصوصیات جذاب و قابل توجه این بازی، این است که بازی words with friends برای سیستم عامل های اندروید، ios و ویندوز فون ، همه قابل اجرا است.

به جرات می توان گفت یکی از بهترین راهکارها برای افزایش دایره واژگان زبان انگلیسی، حل کردن جدول و پازل های مختلف است . زبان آموزان در بازی Penny Dell Cross words می توانند روزانه به صورت رایگان یک جدول حل کنند. برنامه های حل جدول بسیاری وجود دارند که مثل این برنامه، امکانات خود را به صورت رایگان ارائه نمی دهند و شما می بایست برای خرید هر کدام از جدول ها هزینه پرداخت کنید.

شما درا ین برنامه قادر خواهید بود لغات هم معنا را انتخاب کنید و به سطح برتر بازی دست یابید. در این بازی، لغات مورد نیاز برای آزمون SAT بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. این بازی، با محیطی جذاب و شاد و کودکانه طراحی شده اند ولی مخاطب این بازی کودک نیست. بلکه با خلق ایده های جدید، روحیه بازی طلبانه شما را بیدار کرده و به گونه ای می توان این بازی را از جمله بازی های برتر یادگیری واژگان زبان انگلیسی در نظر گرفت.

این بازی جذاب، کاملا کاربر محور بوده و برای معنی هر لغت، تصاویر فانتزی در نظر گرفته شده است که هر کدام از این تصاویر را کاربران ارسال نموده اند. بنابراین شما به عنوان کاربر قادر خواهید بود تصویری را انتخاب کنید که برای به خاطر سپردن معنای یک لغت ، کمک شایان توجهی به شما می کند.

تعداد دفعات تکرار و بازه زمانی یادگیری یک لغت، از جمله نکات برجسته این بازی است . در این بازی شما می توانید به تمرین مهارت شنیداری و گفتاری نیز بپردازید.

در این برنامه ، یک افزونه تست سرعت نیز نصب شده است که به شما کمک می کند تا بتوانید لغات را سریع تر به خاطر بسپارید.

تمرکز اصلی این نرم افزار، آموزش واژگان زبان انگلیسی است. شما در این برنامه قادر خواهید بود تصاویر، صداها وشکل های درست لغات را به خاطر بسپارید. همچنین در کنار گسترش واژگان زبان انگلیسی، شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود روی املای لغات هم کار کنید.

برنامه Bobbel با شعار تمرکز ما کیفیت است نه کمیت، کار خود را ادامه می دهید. بنابراین شما اطمینان خواهید داشت که لغاتی که درا ین برنامه می آموزید را هرگز از یاد نخواهید بود.

شرکت پارس 68 در زمینه ترجمه مقاله ، ترجمه کتاب ، ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فوری هرگونه راهنمایی که بتواند را ارائه می دهد.

 

خروج از نسخه موبایل